Reklamace zboží

Objevili jste na výrobku nějakou vadu? Na naše zboží máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců, pokud není na www.loap.cz či v přiloženém záručním listě uvedeno jinak.

 

Zákonná záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové (v záruční době), začíná plynout nová záruka.

 

Jak reklamovat?

Reklamace poštou

  1. Jestliže chcete reklamovat zboží z e-shopu, lze využít i poštu.
  2. Připravte si nejprve dva důležité dokumenty – fakturu, kterou jste dostali při převzetí zboží a reklamační formulář. Zmíněné dokumenty vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
  4. Zašlete balík doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.

    SPORTISIMO s.r.o.
    Prologis Park Prague-Rudná
    Za Panskou zahradou 1018/1
    252 19 Rudná u Prahy
  5. Kolegové z našeho reklamačního oddělení vás budou nejpozději do 30 dní informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích, a to formou SMS nebo e-mailem.

Reklamace osobně na prodejně Sportisimo

  1. Zakoupené zboží lze reklamovat osobně na jakékoliv z prodejen Sportisimo po celé ČR.
  2. Spolu se zbožím je nutné předložit k němu se vztahující prodejní doklad. Pokud jste nákup provedli jako registrovaný zákazník a dohledáte jej ve svém Sportisimo účtu, není doklad potřeba. Registrovat se můžete během pár minut.
  3. Na prodejně Sportisimo s vámi rovnou sepíšeme reklamační protokol a kolegové vás budou nejpozději do 30 dní informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích. Pošleme vám SMS nebo e-mail, podle toho, na kterém postupu se společně dohodneme.