Vítejte! Abyste se u nás cítili jako doma, našli vše rychle a na svém místě, používáme cookies. OK
Muži Ženy Děti Boty Batohy Stany Spacáky Výprodej Kolekce

Výměna, vrácení a reklamace zboží - rychle a bezbolestně

Občas se při nákupu online zkrátka něco nepovede. Berme to sportovně a zbytečně si to nekomplikujme. Začněme tím, že kliknete na to, co konkrétně chcete se zbožím koupeným v našem e-shopu provést.

Pokud zákazník v rámci jakékoliv maketingové akce (např. 1+1 zdarma, 2+1 zdarma, 3+1 zdarma, dárek zdarma při nákupu nad určitou hodnotu, atd.) zakoupí a následně z důvodu reklamace produkt vrací, musí společně s reklamovaným produktem: zaslat i produkt, který získal zdarma, popřípadě doplatit jeho hodnotu za cenu v den uskutečnění objednávky.

Přeji si zboží: VYMĚNITVRÁTIT | REKLAMOVAT

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Doma zjistíte, že je vám oblečení malé nebo boty příliš velké. Chcete jinou velikost, barvu nebo vlastně úplně jiné zboží.

Co je na vás:

  • Zboží v původním obalu zabalte tak, aby se po cestě k nám neponičilo a neušpinilo.
  • K zásilce přibalte:
    • konkrétní požadavek na výměnu, tj. kód zboží a varianty (např. OLW1507-A14N)
    • kontakt na sebe - telefon, příp. e-mail
  • Pokud si s něčím nevíte rady, zavolejte nám: 840 222 334​
  • Zásilku nám pošlete na adresu: Piccollo spol. s r.o., Strojírenská 259 (areál Volta Real), 155 21 Praha 5 - Zličín. Pozor! Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Co zařídíme my:

  • Pokud se zboží vrátí na náš sklad v pořádku*, obratem vám  vyměníme.
  • Pokud vybrané zboží na výměnu nebude skladem, ozveme se vám a domluvíme se, co dál.

* Poznámka: Vracené zboží musí být v pořádku, tj. bez zjevných vad a opotřebení. V opačném případě máme jako prodejce nárok nevracet plnou hodnotu nově zakoupeného zboží, pouze její poměrnou část dle obchodních podmínek.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Je to jen návrh, ale co kdybyste místo vrácení udělali zakoupenou věcí radost někomu ze svého okolí - potěšili nečekaným dárkem?:-) Ale pokud nám chcete zboží vrátit, čtěte dál.

Co je na vás:

  • Zboží v původním obalu zabalte tak, aby se po cestě k nám neponičilo a neušpinilo.
  • Přibalte:
    • kopii faktury nebo dodacího listu
    • konkrétní důvod vrácení
    • číslo bankovního účtu, na který chcete vrátit peníze
    • kontakt na sebe - telefon, příp. e-mail
  • Pokud si s něčím nevíte rady, zavolejte nám: 840 222 334
  • Zásilku nám pošlete na adresu: Piccollo spol. s r.o., Strojírenská 259 (areál Volta Real), 155 21 Praha 5 - Zličín. Pozor! Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Co zařídíme my:

Pokud se zboží vrátí na sklad v pořádku*, obratem zařídíme vrácení peněz na váš bankovní účet.
Peníze se na vašem bankovním účtu objeví nejpozději do 30 kalendářních dní od převzetí zásilky naším centrálním skladem.

* Poznámka: Vracené zboží musí být v pořádku, tj. bez zjevných vad a opotřebení. V opačném případě máme jako prodejce nárok nevracet plnou hodnotu nově zakoupeného zboží, pouze její poměrnou část dle obchodních podmínek.

REKLAMACE

Když se nám něco nepovede, přijmeme za to odpovědnost. Pokud tedy chcete zakoupené zboží v našem e-shopu reklamovat, postupujte následovně.

Co je na vás:

  • Zboží v původním obalu zabalte tak, aby se po cestě k nám neponičilo a neušpinilo.
  • Přibalte:
    • reklamační list, který nejdříve stáhněte a vyplňte
    • kopii faktury nebo dodacího listu
    • popsaný důvod reklamace
    • ideální řešení své reklamace
      • výměna zboží
      • vrácení peněz - uveďte číslo bankovního účtu
    • kontakt na sebe - telefon, příp. e-mail
  • Pokud si s něčím nevíte rady, zavolejte nám: 840 222 334
  • Zásilku nám pošlete na adresu: Piccollo spol. s r.o., Strojírenská 259 (areál Volta Real), 155 21 Praha 5 - Zličín. Pozor! Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Dárkové poukazy

  • Dárkový poukaz po datu splatnosti pozbývá platnosti bez náhrady.
  • Nevyužitý dárkový poukaz nelze zpětně vyměnit za hotovost.
  • Poukaz nelze zpětně vyměnit za hotovost.

Co zařídíme my:

  • Obvykle do 14 dní, nejpozději však do 30 kalendářních dní od převzetí zásilky naším centrálním skladem, od nás dostanete vyjádření.
  • Pokud reklamaci uznáme, obratem ji vyřešíme k vaší spokojenosti – výměnou zboží nebo vrácením peněz na váš bankovní účet.
  • Pokud reklamaci zamítneme, zboží pošleme s naším konkrétním vysvětlením zpět na vaši adresu.

Poznámka: Obecně platí, že reklamace uznáváme v případě vad, které nejsou způsobené nevhodným používáním. Podmínky uznání reklamace najdete v našem reklamačním řádu.

Napište nám