Vítejte! Abyste se u nás cítili jako doma, našli vše rychle a na svém místě, používáme cookies. OK
Muži Ženy Děti Boty Batohy Stany Spacáky Výprodej Kolekce

Jak nakupovat pohodlně, jednoduše a rychle

Dejte si šálek voňavé kávy nebo oblíbeného čaje a pusťte se do nakupování v pohodlí domova bez ohledu na otevírací dobu. Náš e-shop i košík má otevřeno 24 h denně, 7 dní v týdnu.

JEDNODUŠE VYBEREME ZBOŽÍ

Pokud víte přesně, jak se výrobek jmenuje (např. CASCADE), najdete ho nejrychleji přes vyhledávací pole v horní liště našeho e-shopu (ikonka lupy).

Pokud se chcete nejdříve rozhlédnout, klikejte kamkoliv vás napadne.:-) Zkuste začít např. kliknutím do horní lišty s hlavním menu našeho sortimentu. Po kliknutí se vám rozbalí podnabídka (my jí pracovně říkáme „bílá plachta“). Ta vám pomůže vybrat kategorii, která vás zajímá nejvíc.

Třetím kliknutím se dostanete na stránku zboží, které vás upoutalo. Prohlédněte si ho, vyberte variantu, která se vám líbí nejvíc, a hurá s ní do košíku – všeho všudy stačí kliknout na tlačítko „Vložit do košíku“.

TIP: Váš první nákup u nás vám zpříjemní 5% sleva za rychlou registraci. A řada dalších výhod, které najdete v sekci Věrnostní program.

RYCHLE OBJEDNÁME PŘES KOŠÍK

Zboží máte v košíku, jste zkrátka talent.:-) Co teď?

  1. první krok objednávky - Zboží: Teď prosím zkontrolujte počet kusů od každé položky. Pokud máte slevový kupón nebo dárkový poukaz, teď je přesně ten okamžik, kdy ho uplatníte.

    TIP: Občas se stane, že z nedočkavosti a radosti z výhodného nákupu vložíte zboží do košíku i desetkrát. Budeme samozřejmě rádi, když si těch 10 ks koupíte, ale pro jistotu to prosím zkoukněte. Díky!:-)
  2. druhý krok objednávkyDoprava a platba: Vyberte dopravu a platbu, která vám vyhovuje.
  3. třetí krok objednávky – Kontakt: V posledním kroku objednávku stačí vyplnit už jen kontaktní údaje. Objednávku nám odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.

Bezva! Máme hotovo.:-)

KDYŽ DOJDE K OMYLU… OBRATNĚ ZMĚNÍME UŽ VYTVOŘENOU OBJEDNÁVKU

Klikli jste na tlačítko „Odeslat objednávku“ a v tu ránu vám došlo, že jste si měli koupit tu druhou bundu? Nebo se vám to rozleželo v hlavě o něco později? Nezoufejte, vyřešíme to.

Pokud jsme vám zboží ještě neodeslali, máte vyhráno. Pokud chcete změnit velikost nebo barvu zboží, ba dokonce adresu pro doručení, hned nám zavolejte. Po telefonu spolu objednávku upravíme.

Pokud jsme byli rychlejší a zásilka už je na cestě k vám, bude to trošku složitější. Jakmile vám zboží přijde, pošlete nám ho zpět s požadavkem na výměnu. Pokud bude náhradní zboží skladem, obratem vám ho vyměníme. Pokud skladem nebude, vrátíme vám peníze.

Pro svou spásu zavolejte na naši zákaznickou linku: 840 222 334

TAK JSME OBJEDNÁVKU ODESLALI, CO DÁL?

Po odeslání objednávky vám přijde její potvrzení do e-mailu. Pokud zboží zaplatíte online, s radostí vám e-mailem potvrdíme i to, že platba proběhla v pořádku.

Jakmile zásilku předáme přepravci, budeme vás o tom informovat. V den doručení očekávejte SMS od řidiče DPD s návrhem času, kdy by vám zboží rád předal.

Než se s radostí a lehkým krokem vydáte pro svou objednávku na výdejní místo DPD ParcelShopu, počkejte na potvrzovací SMS, že je vaše zásilka připravena k odběru.

TIP: Sledujte stav své objednávky online. Při převzetí si pak zásilku pečlivě překontrolujte. Pokud bude zásilka zjevně poškozená, trvejte na sepsání záznamu o poškození zásilky.

Napište nám