Vítejte! Abyste se u nás cítili jako doma, našli vše rychle a na svém místě, používáme cookies. OK
Muži Ženy Děti Boty Batohy Stany Spacáky Výprodej Kolekce

Doprava pohodlně a bez starostí

Zásilku vám pošleme „DéPéDéčkem“, ale samozřejmě můžete využít i možnost osobního odběru po celé České a Slovenské republice.

Doprava ZDARMA NAD 1.000 Kč

Udělejte si radost zbožím v hodnotě 1.000 Kč a víc a my vaši radost znásobíme – dostanete od nás dopravu zdarma. U objednávky v nižší hodnotě počítejte prosím s cenou vybrané dopravy.

Zboží skladem odesíláme do 24 h

Vaši objednávku na zboží skladem odešleme do 24 hodin. Radost z nového oblečení nebo vybavení si tak uděláte během 1-2 pracovních dní.

Průběžně s vámi komunikujeme

Objednávku vám obratem potvrdíme emailem. Když nastane jakákoliv změna nebo je objednávka zapeklitější, hned vám zavoláme, abychom se domluvili. V den odeslání zboží od nás opět dostanete email, že zásilka je právě na cestě k vám. Před osobním odběrem na pobočce DPD ParcelShop dostanete SMS, že si zboží můžete vyzvednout. Díky SMS tak budete mít číslo své objednávky po ruce a převzetí proběhne rychleji. V případě doručení přes DPD vám řidič pošle SMS s návrhem času převzetí.

ZPŮSOBY DOPRAVY

DPD - přepravní služba po celé ČR (69 Kč)

DPD - přepravní služba po celé SR (149 Kč)

Jak DPD funguje

DPD vám doručí zásilku nejpozději následující pracovní den po jejím převzetí od nás. Maximální povolená hmotnost balíku je 50 kg. V případě větší zásilky objednávku rozdělíme do více balíků. To je praktické i pro vás – aspoň tu spoustu radosti unesete.:)

Před převzetím: V den doručení vás řidič kontaktuje, abyste si domluvili podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, příp. výši dobírky. Zásilku vám standardně doručí mezi 8–18 h v pracovní dny. Čas si můžete s řidičem upřesnit. Pokud vás řidič nezastihne, dostanete oznámení a balík se vám pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
Při převzetí: Převzetí zásilky potvrďte řidiči podpisem do přenosného skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku. V soupisce řidič uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Poškozená zásilka při převzetí: Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti řidiče.

V žádném případě nepodepisujte předávací protokol bez překontrolování, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.

Poškozená zásilka po převzetí: Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději do 2 dní zákaznický servis DPD (tel.: ČR - 841 700 700, SR - 841 700 700). Přepravní společnost k vám vyšle svého pracovníka, který o poškození vyhotoví zápis.

Komunikace s přepravcem: Pro komunikaci s DPD používejte 14-ti místné číslo své zásilky – zde můžete sledovat stav zásilky.

Platba kartou: Přepravce DPD umožňuje platbu kartou při předání zboží.
 

OSOBNÍ ODBĚR

Osobní odběr ve výdejních místech DPD ParcelShop (69 Kč)

 

Napište nám